Stökigt


... det är ett milt ord för hur det ser ut i mitt såkallade rum just nu.
För när jag väl får kraften till att orka göra någonting som behövs
göras gör jag ofta även också mer saker därtill.
Jag skulle "bara" rensa ur mina tre gaderober, lägga allt som jag
inte ville ha i högar och ta ut några väskor från den stora gaderoben
och hänga in alla kläder där. Men nej då får jag såklart massa
idéer och river ut hyllor och grejar, och jag lovar om vi hade haft
vit målarfärg hemma hade jag nog stått med penseln därinne
just nu...
Efter detta rus som vilket relaterade i att jag blev alldeles skakig
och yr så var det nog dax att laga lite lunch. Eftersom att föräldrarna
jobbar och jag måste laga mat åt mig själv så kan man ju förstå
vad det blev, nudlar såklart. Inte för att jag är dålig på att laga mat,
tvärtom, jag är faktiskt ganska duktig, det är bara det att jag har
blivit så enormt lat.

Nej nu måste jag kila eftersom att föräldrarna slutar om en kvart
och jag tror att min mor skulle få en hjärtinfarkt om hon såg hur
det ser ur här hemma nu.

vi har fått en ny granne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback