feelgood by numbers


Ja... Nu är den här, den årliga decemberförkylningen och jag
tycker ju om den så enormt mycket.
Jag hatar verkligen att vara sjuk, kan ju bero på att jag är det
ganska ofta och jag har mer ett soffliv än ett socialliv,
och därför är det ju så enormt trevligt när det blir höst och
vinter och allting kommer på samma gång.
Nej, verkligen inte.
Tacka vet jag sommaren.
Tack för Spanien,
Arvika
och tillochmed Hedåsen!

ett plus är ju att The Go! Team är bokade till Arvika.
Massa med pepp nu.

Också är det helg imorgon, fikafirande.



And we talk about friends
And we talk about records
Talk about life
And we'll talk about death
And we dance in the living room
Dance on the sidewalks, dance in the movies
Dance at the festivals, dance, dance
No men ever really dance like this

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vi ses till jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback