Juldagen

Nu är julfirandet över för detta år, skönt men det känns även lite
vemodigt eftersom detta varit den bästa julen någonsin...
eller det känns iallafall så just nu, men julen när man var liten
var säkert ändå bättre. Denna jul har varit full av skratt, mat,
julklappar och massa andra trevligheter, precis som det ska vara, 
men det bästa var ändå att jag fick tillbringa julaftonsmorgon
med Jonathan, och även att jag träffade han senare på kvällen.
Men nu ska jag såklart inte glömma min julklapp, den bästa av
dom alla, min älskade bäbis... min alldeles egna LG-laptop!!
tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack

Nu ska jag fortsätta kolla på när dom andra spelar guitar hero,
och fortsätta dricka den farligt goda läsken, men jag slänger in
en lista innan jag går



Dagens humör: Glad
Dagens mående: Lite seg av all julmat kanske, men annars helt okej!
Dagens borde: Motionera.. Men vem orkar det på juldagen, när det finns
Guitar Hero, Buzz, mumsiga rester och trevligt sällskap?
Dagens frisyr: Diadem och en slarvig knut
Dagens klädsel: Mjukisbyxor och en svart t-shirt
Dagens planer: Fortsätta i samma tecken som tidigare...
Dagens materiella vill ha: Ett par vita hörlurar skulle inte sitta fel..
Dagens längtan: Sommaren och värmen
Dagens fundering: varför det egentligen inte är någon riktig vinter
Dagens beroende: Aladdin-asken och farligt mycket läsk från soda-streamern
Dagens tråkigaste: Att Jonathan inte kunde medverka under dagen
och kvällen.
Dagens tidning: Ingen alls
Dagens låt: Ljudet från Guitar Hero när Gustav och Kalle lirar

Kommentarer
Postat av: Pernilla!!! :)

bästa julen någonsin? vad bra!! :)
det förtjänar du hjärtat:D

2007-12-26 @ 17:27:48
Postat av: therese (:

hej elin , har inte sett dig på säkert mer än 4 eller fem år. förstår om du inte kommer ihåg mig , men jag kommer alltid minnas dig . vi var jämt när vi var små för vi bodde grannar & jag fick dina urvuxna kläder , haha . jag har några filmer på dig & mig när vi står och dansar . hoppas du har det bra / th


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback