Lista

Listan är stulen från bästaste Sannas old blogg, sannnaa.blogg.se
numera så bloggar hon på http://departmentofforgottenwords.blogspot.com/.
(smygreklam)


Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Elin, eller bara Elin!
Hur svarar du i mobiltelefonen? ungefär samma som jag svarar hemma
Ringer det mycket till dig? det räcker
Ringer du mycket ? Beror på, finns roligare saker
Vem ringde du senast? Det var nog papi
Hur mycket pengar har du? ojdå, det vet jag knappt själv. Jag vill nog inte
veta heller, det är nog allt för lite, och jag är inte klar med julklapparna ännu.
Senast kramat? Vovvarna
Antal timmar sömn inatt? 6 eller möjligtvis 7 kanske.
Sov du ensam? jo tyvärr
Vem vet mest om dig? Det är nog Sanna och Jonathan
Vem vet du mest om? Samma som ovan
Vad ser du fram emot? Jullovet och såklart julafton
Vad vill du ha just nu? det jag önskat mig i julklapp, dvs en laptop.
Fast det skulle ju sitta fint med sommar och värme också.
Vem hånar du? det blir en överdrivet lång lista tyvärr
Vem längtar du mest efter? Jag längtar efter Jonathan hela tiden, likaså Sanna
Vem vill du helst slippa? det ska inte nämnas här
Vem stör du dig på? allt för många
Vilken buss åker du oftast? åker inte så ofta, men det kan hända
typ en gång varje månad då studiebidraget kommer, då är det gävle som gäller.
Vilken årstid är det nu? Vinter
Anser du dig själv snygg? hahah
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja, jättekär
Pratar du fortfarande med den du kysste senast? Självklart
Vad åt du senast? en ostmacka
Är du polare med grannarna? haha, ja, men mest på somrarna, på vinter går de i ide.

Har du varit på ett party? yeah
Har du varit utomlands? oja
Var är dina syskon just nu? Jag antar att han är på jobbet just nu.
Vilken tid gick du upp imorse? Skulle ha gått upp 8, men snoozade till halv 9
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov... tror jag iallafall.
Vad är det första du gör på morgonen? reser mig upp, sätter på mig pappas
tjocktröja ett par tofflor och går sen och äter frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback