From my heart to you

Blogg.se har verkligen krånglat i flera dagar för mig nu.
Lite tråkigt sådär, och nu är det 5 dagar sedan jag skrev sist.
I helgen har jag i stort sett bara umgåtts med Jonathan och såklart
haft det riktigt mysigt. Varit inomhus de mesta av tiden vilket jag lite skäms över,
iallafall över lördagen, eftersom att då var det varmt och strålande sol,
sånt där väder som bara kommer kanske två gånger varje vinter,
och jag tror bestämt att jag missat båda gångerna.
 Sovit ut har jag iallafall gjort i helgen, och det kan man ju säga att
man verkligen behöver efter en vecka i skolan.
     I söndags var jag på bio med Sanna och Ida, vi såg Linas kvällsbok.
Riktigt bra film, och rolig. Något jag inte gärna skulle tacka nej till att se igen.

Och nu har skolveckan börjat igen, och det innebär nationella prov
och annat jobbigt så som friluftsdagen på fredag, en mil på längdskidor
på bara 80 minuter?
Herregud säger jag bara, dom kommer få bära mig därifrån sen,
och jag kommer nog inte kunna räkna alla blåmärken jag kommer
få när jag ramlar ner för varenda backe där och skämmer ut mig!

min dag började mindre bra idag, mitt lås till cykeln hade fryst
och jag fick springa till skolan. Riktigt jobbigt, och det var
onödigt att jag hade duschat innan kan jag ju säga.
Men jag hann precis så att nationellaprovet skulle börja, vilket var tur.
Men jag hatar verkligen att stressa, jävla vinter, och jävla snö.
nu får det fanimig blir sommar...

Nej tur att det är grey's på teve ikväll.. och imorgon kommer
min älskling till skolan.
tack för det!

LÖRDAG ÄR DET TINGSEK!!
hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback