hardest part


äntligen är boken om mig klar, trodde aldrig det skulle vara
så svårt att skriva om mig själv, eftersom det är det jag vet bäst.
men det visade sig vara skitsvårt och ansträngande...
och nu har jag läst det så många gånger och letat fel så jag har
tröttnat på både texten och mig själv snart..
Framsidan vart flummig, rosa och prasslig... lät typ som min personlighet,
så det passa ju kanske bra det då.
tyvärr så vart ju so:n lite undanskjuten nu när jag inte var klar
med det där, så det får bli som det blir.
det blir nog mest att vi pratar hela klassen om det.

usch vad skönt det ska bli med lov nästa vecka.
en dag kvar, jag känner att jag verkligen behöver det!

och mosters semlor är inte att leka med kanjaglova.

tack alla fans.
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback