Helgen som var..


Jag har övernattat hos Anna och Per, ätit mat, kollat på innebandy,
gått upp tidigt, spelat buzz och blivit hånad för jag aldrig sett melodifestivalen
tidigare iår och för att jag inte förstår melodifestivalskämten..
haha. Lördagen var såklart mysigast, och det var inte fy skam att se
detta överskattade program, inte för att det var bra eller så, utan mer
för känslan.. Kan ju bero på att Anna och Per är så enormt insatta i det
hela eller att det liksom bara var så himla mysigt när Jonathan, Anna,
Per, Gustav och Kalle var där, jo så var det nog.
Igår så skrev kom Sanna hit, vi drack kaffe, åt kladdkaka och skrev äntligen
klart våran uppsats till slöjden om jeans. Så nu har man det avklarat,
nu är det bara franska och den största uppsatsen kvar.
fy fan.
nu får det bli lov.
och sen igårkväll träffade jag Johanna, vi pratade typ i två timmar,
det var roligt och längesedan sist. Alltså välbehövligt.

skönaste kommentaren
- men dom tog ju bort i min mormors hjärna?
- VA? tog dom bort din mormors hjärna??



nu ska jag klä på mig och traska till skolan..



du har mitt hjärta - jag älskar dig Jonathan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback