lista

DAGENS:
Klädsel:
Hm jeans, vit t-shirt och blårutig skjorta
Frisyr: fuuuuult!!!! ska klippa av det och färga det imorgon
Låt: The arcade fire - Crown of love
Tv: Har inte tittat något på tv idag..
Vill ha: pengar såklart
Tråkigaste: hah, idag har nästan allt varit tråkigt. Speciellt viruset och mitt sega bredband.
Roligaste: Grey's anatomy

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag, helt ensam, som i ett stort hav
Såg dig gråta: hrm, nja, ska inte nämnas
Fick dig att gråta: Mig själv
Fick dig att börja skratta: Champis
Du gick på bio med: Var ett tag sedan, med Ida och Sanna. Linas kvällsbok
Skickade ett e-mail till dig: asos.com
Skickade ett SMS till dig: Sannis
Skickade ett lunarinlägg till dig: ehrm, Johanna tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
självklart, till min nuvarande
Bråkat med ditt husdjur: kan man ju säga jaa
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: hah, nej som tur är

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Att blir lämnad helt ensam
Vart vill du gifta dig: ute, på en kulle, med massa höstlöv
Vem hatar du verkligen: hata är ett för starkt ord.
Varit kär: Har varit och är
Kör du bil: nesch
Har du ett jobb: Nepp
Gillar du att ha folk omkring dig: det är ju aldrig fel nej
Är du ett hälsofreak: ha.. ha.. ha...
Är du ensam nu: jepp, iallafall i detta rum
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Den sista jag hör innan jag stänger av

FAVORIT:
Rum i huset:
hrm, min lägenhet, om den vore lite schnyggaaare
Typ av musik: bra musik
Parfym: Lacoste- touch of sun. fast den är typ slut
Månad: i slutet av juni och i början på juli
Mat: plaaankstek eller cous cous sallad
Dricka: Bubbelvatten
Godis: svårt att säga, men choklad är ju alltid gott
Tidning: Elle, eller Cosmopolitan
Film: Vet inte riktigt, tycker mer om såpor
Djur: Huund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nepp
Köpt någonting: hårfärg
Varit sjuk: Nej..
Sjungit: Ja, såklart när man lyssnar på musik
Sagt "Jag Älskar Dig": Nepp
Träffat någon ny: nu känner jag mig tråkig, men nej igen
Saknat någon: Ja..Jonathan, så det bara smäller om det
Kramat någon: Nepp
Kissed someone: Nepp
Ätit: Jadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback