lov-sov


LÖRDAG
Först åkte jag och hämtade våra tågbiljetter till onsdag, eftersom att jag är nog
lite mer säker på att hålla koll på sånna saker än vad Jonathan är.
Eller så kanske inte, vi är ganska lika vi två. Så bäst skulle det nog vara
om folk kunde hålla reda på saker åt oss.
Sen fick Sanna med mig ut i luften  iallafall, även fast jag kände mig folkskygg.
 Det kändes liksom som att några skator gärna skulle vilja ha mitt hår som bo
och mina kläder kändes som om dom skulle spricka.
Men Sanna hon får alltid som hon vill.
Men det är väl tur det eftersom vi har det super trevligt hela tiden.
Och det är så skönt att prata med henne, eftersom hon alltid förstår mig.
På kvällen kom Anna, och halva hennes familj. Vi åt mat och försökte undvika
det fjantiga melodifestivaljippot, men eftersom att föräldrarna höjde volymen
och praktiskt taget försökte dansa lite halvt sittande gick det tyvärr inte att undvika.
Men jag vet inte vilka som gick vidare till globen och inte nått annat heller för den delen.
Och jag kommer inte ihåg låtarna...
Efter det så skjutsade Anna mig på cykeln till västanbyn, det är tur hon har sånna
gymmade smala och starka ben. Vi kollade på Grey's anatomy till fyra inatt.
SÖNDAG
Vaknade förvånansvärt tidigt, ungefär tio. Låg och vilade till tolv. Hur trött som helst,
och med ett huvud av betong. Fick frukost på sängen och sedan fortsatte vi kolla på Grey's
fram till sex då vi knallade hem till Anders och åt Tacos.
Nu är jag hemma, och jag känner att jag snart tänker sova, det skulle nog iallafall behövas.
Hoppas att Emma ska ha tid och klippa mig inom det närmsta dagarna,
jag tror jag ska skippa att bara fjanta och toppa mig. Kanske dax för en förändring,
och jag vet ju hur länge jag suktat efter Jennifer Love Hewitts enormt vackra page, fast jag
kanske inte klipper precis lika kort. Men jag fegar säkert ur i sista sekunden... Som vanligt.
Men hår växer iallafall ut och kommer tillbaks...

page


Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare*fNiSs*

Elin jag vet att du skulle passa så jävla bra i så kort hår så nu är det du som klipper dig så din fega jävel;)

2007-02-26 @ 00:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback