Nobody knows me as well as you do

Jag var lite smått halvdöd efter skidåkningen i fredags, och därmed

var jag ganska borta under hela kvällen, höll till och med på att somna

klockan elva, ganska ovanligt med tanke på att jag inte ens somnar

så tidigt när jag ska till skolan.. Men jag höll mig som sagt uppe

och väntade på att Jonathan skulle komma hem och ringa mig.

Somnade väl strax efter tolv tror jag.

På lördagen tog jag det bara lugnt, sydde på nya symaskinen i stort

sätt hela dagen.. Tur jag har så snälla föräldrar som hjälpte mig med

betalningen då min ekonomi inte är den stabilaste. Ne nu blir det

panta flaskor och sådant för att kunna överleva alla hjärtans dag och

dom sista dagarna denna månad..

På kvällen på lördagen var det Tingsek, skulle ta bussen in men glömde

såklart biljetten hemma, så det var bara att vända, tur att mamma

och pappas gäster från gävle skulle hem nästan direkt då när jag kom,

så jag fick åka med dom. Inte alla som har åkt Däckia lastbil till

konserthuset inte? Ytters ovanligt må jag säga.

I alla fall så var Tingsek jättebra och sällskapet likaså, skulle inte

tacka nej till att höra det en gång till faktiskt.

Tyvärr så kan jag inte ladda upp några bilder som jag tog ännu,

för min c:disk är full och mina bilder tar sån enormt plats, ska försöka

pillra lite idag, och radera lite som jag inte egentligen behöver.

Kanske kommer upp något i eftermiddag, vi får se.

Efter Tingsek så gick det ingen buss hem, förens en timme senare,

men som tur var så hittade vi valbo-sandviken bussen, det tog 20 minuter

längre tid att åka med den, men det var bättre det än att stå ute i

kylan och vänta på en annan buss.

När jag kom hem kom Jonathan och mötte mig, jag följde med hem till

han och sov där. Vi vaknade lite sent och åt inte frukost förens tolv.

Nej nu ska jag pallra mig till skolan, vi har nån samlevnadsvecka

(vad nu det innebär), jag hoppas det blir lugnt!


from my heart to you, mylove
jonathan
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback