snöplogarnas landskap


usch vad jag mår illa, ibland går det verkligen inte att äta på mornarna
en kopp thé har fått räcka, fast jag ska ju åka en låång mil.
Tur jag har med mig god sallad att äta efteråt.


ne nu måste jag leta på lite varma kläder
och kolla om jag kan ha mina enormt oattraktiva pjäxor!



senare uppdatering

jag överlevde,
men jag blödde enomrt mycket näsblod,
blev yr i huvudet och åkte inte så långt som jag skulle.
Sanna och Erik var så roliga att åka med,
den ene såg ut som en liten tomte, och hade spikraka ben och kutad rygg,
och den andra låg ner i snön hela tiden och klagade på hur jobbigt det var.
För ja, det var det ju verkligen.
och nu luktar man inpyrd rökochgrillstuga..
det var skönast att basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback