torsdag


Igår var det alla hjärtans dag, och eftersom vi har den såkallade
samlevnadsveckan i skolan pysslade vi mest, alla var så hysteriska
över denna överreklamerade dag, så man fick liksom en konstig-pirrig-glad
känsla i kroppen.
På eftermiddagen träffade jag Jonathan, vi fikade och hade det precis
lika mysigt och roligt som alltid.
Och han smällde såklart i sig nästan precis alla geléhjärtan han fick av mig,
och sen fick han ont i magen. Såklart.
Jag fick ett personligt presentkort, och allt han hade gjort var hemmagjort,
så gulligt, och så oerhört påhittigt.
Om jag ska vara ärlig så skämdes jag faktiskt lite över att nästan allt mitt
var köpt som han fick, förutom ett kort.
När han hade åkt hem så började jag äntligen sy, det ska bli en grå
klänning denna gång, eftersom jag inte fick använda den vita med
rosa rosor ännu, eftersom det kanske är lite opassande om man kollar
på all snö som vi faktist har nu...

Nu ska jag skriva på boken om mig, hela dagen. uh.



...jag älskar dig, varje dag, året om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback