2 0 0 7



Första inlägget här för detta år.
Nyårsafton vart en aning stressig och kylig, men som sagt.. allt ordnar sig tillslut
och det gjorde det ju verkligen. Roligt att lära känna nytt folk och inte fastna i det
gamla, fast det är ju inget negativt med det, tvärtom. Men jag menar.. jag har alltid haft lite
svårt att börja på nya saker och har alltid haft förmågan att klamra mig fast vid saker.
Men det är väl lika bra att man lär sig antar jag, för nästa år kan man ju säga att
jag nästan står helt på egna ben? ja inom skolan iallafall.
fast jag vet ju fortfarande inte vad jag tänker välja, och det är mindre än en månad kvar!!

Idag har jag träffat sanna. Vi var på stan och fikade och babblade.
Och sedan hyrde vi film och åt chips. Supertrevlig dag, som alltid när vi umgås.

imorgon blir det mys med Jonathan. Och på fredag ännu mer mys,
bästa dagen på året antar jag. Ännu ett år, ännu en gång.
ja, man kan ju säga att jag älskar den solstrålen skapligt.
och att han står ut med mig... det är mysterium, haha.


ett mysigt fotografi från nyår.
sanna och elin



tack och hej!

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback