another monday


åh, som vanligt så strular blogg.se och man blir lika förbannad varje gång.
Hade som gången före, skrivit ett lååångt inlägg, om precis allting jag gjort
i helgen och massa annat.

Jag har haft en superduper helg med massa trevligt mys med Jonathan.
Och jag har nog kollat på några dussin inomhusfotbollsmatcher,
Jonathans lag kom till semifinal men där slutade det tyvärr för dom.

Nu är det måndag igen, och det är sådär stickande kallt, min näsa som
vanligen blir röd när temperaturen ligger nära noll, i denna kyla ser jag
verkligen ut som en smärre version av renen rudolf!
När man sitter och kollar på sommarkorten från förra året på datorn
så känns den värmen och glädjen tusentals mil ifrån mig,
jag får helt enkelt drömma om sommaren
om värmen
om sommarkläder
och mysiga kvällar




nu ska jag och min förfärligt värkande rygg kila upp till teven
och ängna en timme till att skratta åt Filip och Fredrik!
dom är för härliga.


sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback