I feel like I wouldn't like me if I met me


Som sagt, nu är snön borta.. helt gone. Också har det regnat en massa.
usch jag blir verkligen nere när det är sånt här väder, helt grått bara.. och då blir jag också
helt grå innuti om jag är ensam.
Tur jag vaknade upp med en solstråle vid namn Sanna i en säng brevid min.
Men när hon åkte krypte min huvudvärk fram och jag försökte göra det bästa av det hela med att
kura ihop mig i Jonathans morgonrock (som numera jag kallar min!) och placera mig framför
teven med en stor kopp thé. Konstigt nog har dom sänt massa bra filmer idag som jag inte sett
tidigare, så det var ju trevligt för mig.
Och en annan trevlig sak är att jag nu officielt inte går på penicillin mer, för jag tog nämligen
mina två sista tabletter för två timmar sedan, oh så skönt det känns att slippa dessa gigantiska
hemskheter.

idag skulle jag egentligen ägna mig åt sånna saker jag skjutit upp under lovet,
dvs. städa, ta reda på det mesta om dom gymnasium som intresserar mig, rensa mina kläder
och såklart rensa denna orediga dator.
Men såklart så tog min lathet över, och nu börjar jag istället känna mig stressad.

och på onsdag börjar skolan, och då får vi se om jag får ledigt på torsdag förmiddag för
våran buss till stockholm går tolv, och sen såklart fredagen.
Det ska bli så roligt att åka bort, endå fast det bara är en dag kan man säga.
Sova på hotell, äta god mat, gå på rockbjörnen och såklart shoppa!
en perfekt avslutning eller man kanske ska säga försenad avslutning på lovet?

nu ska jag försöka komma i säng före ett, och tvinga mig upp tio imorgon.
Gjorde ett tappert försök idag men misslyckades...bara att hålla tummarna...
Annars kommer jag aldrig ta mig upp när skolan börjar igen!


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback