I wanna tell you that I'll never love anyone else



konstigt att vakna när det är vitt utanför, helt plötsligt bara.. det vi gått och väntat på hela vintern.
det där vita som hör till liksom. Men det blir nog inte långvarigt, eftersom det är plusgrader
och alla har noll vinterkänsla kvar.
Nu har sommarklädernas kataloger kommit ut fyllda med söta linnen och massa bikinis.
Så nu drömmer väl alla om sommaren, men då planerar vintern att yttra sig?
inga bra planer.

igår var det firande av ett år, ett underbart ett med Jonathan.
Jag älskar dig!!!


nu är det massa pepp för rockbjörnen och stockholm.
funderar på vad jag ska inhandla, jag får verkligen hoppas att jag hittar något iallafall,
det är väl gaaanska urplockat på rean antar jag, men nått nytt vårplagg ska jag säkert kunna sätta klorna i.



snart ska jag kila till sannis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback