LISTA


Vilken svordom använder du mest?
inte för att jag svär så ofta då, men det är väl det där typ vanliga, fan & jävla skit
Äger du en iPod?
ja, nano, white.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
brukar vara mobilen jag ställer, på kvart över sex, men jag går inte upp förens kvart i sju iallafall.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
haha, flip-flop ska användas på stranden i värmen, inte mer än så, tack!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
såklart, I'm not fotogenic
Vilken var den senaste filmen du såg?
Rosa..känns lite oseriöst sådär i efterhand..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
ett eget hus..
Har någon någonsin kallat dig lat?
jag är en ganska så lat person, men Anna är enormt lat, fast nu har hon börjat förvåna mig ._.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
jag har ingen cd spelare
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
svår fråga, det får nog bli vanlig iiiiskall mjölk om det ska vara nått alls. Dricker helst vatten.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
nepp
Vad åt du till middag?
jag åt lunch nyss, omelett
Kan du vissla?
ja visst kan jag det
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
bergochdalbanan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja, när man inte har nått vettigt att prata om kan det oftast bli så för flickor!
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, jag är nästan aldrig blyg, förutom att redovisa ensam för en lärare. då skakar jag....
Läser du för skojs skull?
ja, men jag brukar inte vara så duktig på att ge boken en chans om den börjar dåligt..
Har du gråtit offentligt?
jag är en gråtare, inte så att jag är känslig, snarare lättrörd.
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär tråkigt nog
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
aldrig
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nja, olika det där.
Har du någonsin varit på Jamaica?
nepp
Gillar du att flyga flygplan?
speciellt när det guppar
Äter du frukost dagligen?
jag försöker iallafall, är ganska stolt över mig själv de senaste veckorna
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
jag handlar inte, det gör pappa.. men rör det sig godis eller så, så nej!
Tror du att Gud är man eller kvinna?
tror inte på någon gud
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
innan jag dör, det är ett sånt där fjantigt "måste" i mitt liv som jag hittat på.
Sover du på sida, mage eller rygg?
rullare
Tycker du om att krama folk?
jag  ä l s k a r  kramar
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
det är jätte-jätte-irriterande
Vilka böcker har fått dig att gråta?
oj, det skulle bli en lång lista, men det senaste jag läste var Magda Eggens - ...vad mina ögon har sett, så det är väl den..
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nja, beror på vad, när, hur, och humör..




idag slutade jag tidigt, om en och en halvtimme kommer Jonathan.
ikväll är det grey's på teve.
oh underbara tisdag!


tjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback