måndag


En väldigt trevlig och händelserik helg har denna varit.

I fredags var jag på bio med Ida, (Rosa), Den var ganska

bra, en aning förutsägbar osv. men annars helt okej.

Efter bion åt vi på viking, och sedan hyrde vi film

och hade det trevligt hemma hos mig.

    I lördags umgicks jag med Jonathan, likaså då hyrde vi

också film, och en massa myspys och mat.


 

Igår tog jag bara tagit det lugnt, och jag tog mig upp

ganska tidigt och åt frukost med mina föräldrar,

det var kanske första gången på ett år typ.

     Sedan har jag också sytt en klänning, av en gammal

oanvänd gardin.

Resultatet finns längre ner i inlägget.


Och nu till en lista..
en ganska vanlig en, men jag kände mig inte

så sugen på att skriva en lista med typ hundra frågor…


 DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej, men ibland rinner det ifrån ena ögat, men det räknas inte.
Köpt någonting: Nepp :O
Varit sjuk: hemskt migrän, ryggont och andra vanliga åkommor som förkylning..
Sjungit: Nu, och hela tiden då jag lyssnar på musik, varsesig det låter dåligt eller rent ut sagt förfärligt..
Sagt "Jag Älskar Dig": Japp!
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Känns som att jag svarat på denna fråga förr,och jag ska fylla i samma svar, ”jag säger vad jag vill när jag vill”.
Träffat någon ny: nope
Saknat någon: ja, johanna.. oumbärligt
Kramat någon: Pappsi faktist
Kissed someone: champis imorse såklart
Ätit: idag.. hrm, fil och müsli, och latte

  


idag vaknade jag såklart med världens migrän,
vart ingen skola, vilket känns stressigt för jag har så mycket att göra.
Tur att huvudet har lugnat sig lite vid det här laget
och jag kan sätta igång att plugga snarast möjligt…


igår klickade jag och mamma hem massa sommarkläder,
nu längtar jag verkligen.. Också är resan till spanien bokad.
och det kanske blir nån dag extra!



  gardinklänningen





tjao

Kommentarer
Postat av: E.

Tjenare tjenare..:) Vad snygg den blev! Bra jobbat Elin!

2007-01-29 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback