Rockbjörnen



Så trevligt som vi haft i Stockholm har jag inte haft på ett bra tag nu.
Rockbjörnen var hur bra som helst, synd dock att inte rätt artister vann,
men det gjorde nästan ingenting ändå.
Var hur skön stämning som helst där och man kan ju säga att
Filip och Fredrik stod för det mesta av underhållningen.

Men det var inte fy skam att se Mando diao grabbarna rocka loss
på scenen eftersom det var mina ”stooora” idoler förut.
Och Marit, henne ska vi inte prata om, vilket perfekt slut på en
sådan kväll. Ingen i världen hade kunnat göra det bättre!
Rättvist var det iallafall att Lisa Miskovsky vart tilldelad priser,
för hennes framsteg och framgångar har faktist varit stora i år.

Igår morse åt vi en härlig hotellfrukost, och sedan försökte jag stress-
shoppa den tiden vi hade kvar till att vi skulle åka hemåt.

Testade jättemycket fint, och speciellt klänningar.. Men eftersom
jag inte kunde bestämma mig för vilken av dom jag tyckte bäst
om vart det ingen alls. Känns lite snopet nu bara, men det får man ta.
Jag hittade dom perfekta skorna, jag behöver ju verkligen ett par nya,
men såklart så fanns det inte någon storlek under 37 i hela Stockholm,
nu kommer jag knappast hitta några andra häromkring i samma klass.

lite inhandlat fick jag iallafall.
En kofta, beige (topshop)
Lite längre blus, svart (topshop)
Bas tee, svart (hm)
Bas linne, vitt (hm)
Hjärthalsband, koppargrå (nånstans på åhlens)


och nu till bilderna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback