t h e e n d ..

.. nu är lovet officielt slut, och jag kan ärligt säga att jag är helt slut jag också.
Imorse tränade jag inför imorgon, dvs. att gå upp tidigt, så nu är jag trött...
Fast egentligen tjänar det inget till, jag har sovmorgon imorgon, och sen är jag
ledig torsdag fredag. Ops, där var min skolvecka?
skapligt skönt iallafall, men jag är rädd att jag kommer missa mycket viktigt.
Men det är smällar man får ta, får ta igen det där andra sen, nu när jag verkligen
har bestämt mig för att iallafall försöka att lägga manken till, allt annat ska jag
försöka att spara till helgerna!

min sista lovdag umgicks jag med Jonathan, mys som vanligt.
och chokladbollar med vit fyllning, mår fortfarande illa. Nej nu blir det inte sånna
på ett tag. Och jag måste komma ihåg en sak, att tävla med Jonathan
om något som innefattar socker, chocklad och annat kläbb... det går liksom inte!
Han vinner jämt!!

nu ska jag försöka gå upp och sova, har funderat på att börja läsa en av mina
nya böcker, men jag vet inte riktigt vilken jag vill läsa.
Änglarnas syster - Anna Jörgensdotter
Expert på att rodna - Katarina von Bredow
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
? ? ? ?

får nog bli korsord eller slötv-tittande denna kväll, jag bestämmer mig imorgon.


oh I love you
elinjonathan


godnattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback