this is how it works


såklart i min ivrighet här vid datorn så klickade jag bort mitt inlägg
som nästan var klart, så det är väl bara att börja om då.

fårse, justia.. först klagade jag på hur mycket jag verkligen
hatar geografi, det är tråkigt att plugga in och lätt att glömma
bort efteråt.
Andra dagen jag har suttit med mina papper nu, och inte
har jag blivit så mycket klokare av det?
Och det slog mig när jag kom innanför dörren här hemma,
det kommer bli en dag till.
Eftersom jag i min klumpighet och hemlängtan efter
en dryg dag i skolan glömde delstatspapperna i mitt skåp.
aaaaaaaarghhhhhhhhhh!

Och den här dagen blev inte bättre än så, snarare sämre.
Min mammas uråldriga och tåglåtande symaskin tog en
stor tugga i mitt fina vita tyg.
Så det var bara att slänga mitt halvklara linne och söta vision.


Ska skriva in en lista här nu för att pigga upp mig lite

DAGENS LÅT: Sigur ros - Glosoli
DAGENS KLÄDSEL: jeans, svart linne, virkad kofta och halsband.
DAGENS DUSCH: Tiiidigt imorse.
DAGENS FRISYR: bad hair day
DAGENS VILL HA: ny pyamas, kramar, sommar
DAGENS SAKNAD:
kvittrande fåglar, varm asfalt och strålande sol
DAGENS DROG: musik
DAGENS FINASTE: Min blomma som lever än
DAGENS GODIS: chokladboll
DAGENS HUMÖR: usch!
DAGENS SJUKA: arg, och såklart min retliga hosta
DAGENS KÄRLEK: Jag är kär, hela tiden, i Jonathan


äsch det där vart ganska depressing, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback