Tisdag


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
Nej.
Köpt någonting: bussbiljett och underkläder!
Varit sjuk: äcklig hosta och täppa i näsan föralltid
Sjungit: just nu, tillsammans med Regina Spektor, (jag kraxar och hon änglar sig)
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej, faktist inte, om inte skriva räknas?
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: jag gör vad jag vill och när jag vill det.
Träffat någon ny: Spelat biljard med nån "vuxen" på besök på vår skola...Isan? eller var det Irsan? haha.
Saknat någon: Så fort jag inte träffar Jonathan!
Kramat någon: Sanna, Ida, Jonathan & papi, I think
Kysst någon: Jappsi, guess who?
Ätit: Ja, och snart ska jag smaska glass i stora lass!!!



adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback