walking arm in arm


Finally, jag fick träffa min sötnos en stund idag,
han är så duktig på att pigga upp mig, och göra mig på bra humör!
Nu känns inte fredagen så långt borta endå, så vi får umgås igen.

Det har varit en förhållandevis trevlig dag, skolan var okej.
Mest prat, det är lite jobbigt, iallafall när det är lektion efter lektion.
Då kommer det där krypande fram i benen, precis som man när man var liten,
och man sitter mest och dagdrömmer.

Funderar på att beställa mig en klänning från asos, men mor verkar
inte så på på min idé. Vi får se hur jag gör, och hur min plånbok
känner sig. Annars så funderar jag på att sy nått liknande på slöjden?
Eller så skippar jag det och köper den, jag sydde ju faktist en klänning
förra terminen.




you know I love you babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback