Your hair was long when we first met


Jag måste vara den högst älskade personen av bakterier i världen?
Jag förstår liksom inte hur allt sätter sig på mig och mitt superusla
immunförsvar, och ändå äter jag nån vitamintablett eller liknande
varje morgon för att det ska vara en hjälp, men icke!
Jag har världens drygaste hosta och rodsnorig näsa, det är nog det
jobbigaste av allt, då blir man sådär lagom irriterad på allt runtomkring
bara för att det kliar i alla kanaler innuti huvudet på en.
Det måste vara denna bedrövliga "vinterns" fel, som kom precis
för någon dag sedan, då jag redan börjat kolla på sommarkläder
i lite hopp om att snart få se en tussilago.

Iallfall så träffade jag Johanna igår, efter så lång tid.
Det var himla trevligt, och på kvällen i stormen var vi på bio:
underbara älskande.
Inte något som jag älskade precis, kanske lite för deprimerande,
och den var nog mer för äldre personer också, min mor och far
skulle säkert tycka om den.

Den här veckan ska jag bara plugga, eftersom jag säkerligen
missat en massa pga min ledighet förra veckan.
Och sen kommer den efterlängtade fredagen, då jag får
träffa Jonathan, oh vad jag längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback