32 dagar, sen lyfter jag!


Ännu en helg har passerat och denna har jag tillbringat med Jonathan, och då
mina vänner kan man inte säga att det har mer än frossats i massa godsaker
nästan konstant.. Twix, polly, mjukisgodis, ben&jerrys, cola och massa massa
farligt mumsig mat..
På lördagen var jag även iväg med Erik och såg käraste Sanna dansa, riktigt
underhållande må jag säga då hon är som en prinsessa på scenen.
Och att hon dansade fyra olika danser var verkligen värt det 'host' höga priset.
Jag vet att jag låter som värsta snålisen och allting, jag kan medge att det
verkligen inte är dyrt med 30 kronor i inträde...i vanliga fall... Men just nu är min
ekonomi annat än stabil och som jag sagt tidigare så är det så mycket som
fattas innan resan och det är faktiskt inte långt dit med tanke på hur snabbt
allting går. En tråkig sak med detta är att jag kommer missa skolavslutningen,
det är först nu jag börja känna mig vemodig inför det eftersom alla andra har
börjat planera vad dom ska göra och även vad dom ska ha på sig, vilket jag tycker
är halva nöjet med att sluta skolan. Och sen har det ju kännts som att jag ska få
göra så mycket andra saker bara för jag valde att missa skolavslutningen, men
med tanke på att peace & love är när jag är borta och att jag absolut inte får åka
på arvika så känns det verkligen pissigt just nu...

Idag har jag varit med Sanna på bibloteket och efter det var jag hem och
snyltademackor hos Jonathan. Sökte även efter lite motivation till att pluggningen
skullefungera eftersom att jag tycker det är så mycket enklare att koncentrera mig när
någon annan är med, konstigt nog. Jag tror det beror på att om jag är ensam kan
jag lätt tycka att allting blir så mycket tråkigare... Jag har ingen att fråga och jag
tappar lätt fokus och hamnar framför min stora farliga magnet, dvs datorn.

Nej nu ska jag ta min enormt tråkiga klassiker vid namn pesten och lägga mig
och läsabara för att jag är tvungen.
Här nedan kan ni avnjuta gulliga bilder på Maja och även en när Sanna dansar...


image186image187
image189
image190
Lätt skönaste bilden, sådär glad är Maja på Jonathan..


Sen måste jag även tillägga att min söta kusin Lovisa också dansade, och hon är riktigt
riktigt duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback