Åmot och vaglar


Sanna och jag var som sagt i gävle igår, tiden gick väldigt
fort eftersom att vi hade det så trevligt och det fanns så mycket
fint att titta på eftersom det var så längesedan man var där.
Jag testade den söta klänningen men efter en noga fundering
så köpte jag tyvärr inte den, kanske var bra det endå.
Gjorde iallafall ett jättebra fynd på ett par skor, 120 pix gick
dom på och jag kan ju säga att jag inte ångrar mig alls..
Jag ska tillochmed köpa ett par andra när jag åker in till
gävle på torsdag och ska handla present åt Sanna.
Iallafall så på bussen till gävle så kände jag hur det knäppte till
precis under ögat och började göra ont. Trodde först jag blivit
stucken av någonting och min fasa var såklart av en geting
eftersom att jag är allergisk.
Men som tur var så var det inget getingstick utan en mer dunkande
stickande dryghet som följde med mig under hela dagen och
bara blev värre och värre. När vi sedan tog bussen hem
konstaterade vi att jag fått en vagel.. EN VAGEL. jag har aldrig
haft en sån. Bara sett dom när mamma eller Brors Anna haft
dom, och varit fruktansvärt rädd för dom.
När jag väl kom hem från gävle så kom Jonathan hem till mig,
vi åt köpmat med mina föräldrar och jag åt det godaste som
finns i ett pitabröd, dvs falafel.
Efter vi ätit så åkte vi hem till Jonathan, tog en dusch och
hoppade i säng, jag låg och småkollade på scrubs medans
Jonathan brevid mig började snarka.
Och imorse när jag vaknade och kollade på mig i spegeln
så hade såklart mitt hatobjekt växt och blivit ännu mer blå.
Fy fan säger jag bara. Tur jag ska ut på landet om någon timme.
Kommer nog hem till lördag!

Nu ska jag ta en dusch, tycka synd om mig själv, packa
och ta champis på en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback