Hemma


Vi hade det riktigt trevligt i Åmot trots att vädret inte
var det bästa. Och att man trängdes i en liten 90 säng
gjorde inte heller så mycket eftersom det bara var mysigt.
Och jag måste också tillägga att när jag blir
stor ska jag ha öppen spis, jag kan inte förstå varför jag
inte tyckte om det när jag var liten och vi faktiskt hade
det hemma.
Igår när jag kom hem så slöade jag ett tag med en
hemskt huvudvärk. Min kropp är inte van med så
mycket frisk luft på en och samma gång tror jag.
Efter att jag vilat ut så kom Sanna hem till mig,
vi cyklade och köpte favoritglassen och mötte sedan
upp Erik och dom för att titta på en film.
Jag tyckte att filmen var lite halvtråkig och roade
mig med att spela quadra pop på allas telefoner
iställlet. Och vem orkar liksom vara så nördig och
ha typ åttahundratusen i rekord? ack ack.
Jag ligger tyvärr längre ner än så men det vägrade
jag erkänna utan kämpade vidare till ögonen
och fingrarna sved..
Under kvällen så började det dunka i ögonlocket
denna gång, och gissa var det var?
En ny vagel såklart!!
Jag som precis blivit kvitt min första, men denna
är dessvärre ännu värre, jag kan knappt se och
lever i stortsett på alvedonens lindrande verkan.
Och vi som har så mycket i skolan denna vecka,
kul att bara ha ett öga..?
Välkommen överansträngningsmigrän säger jag bara.
Hoppas på att det är bättre imorgon.

Hade tänkt att lägga upp massa bilder och så från
Åmot och annat, men eftersom att min dator håller
på att gå sönder utav överansträngning den likaså
så går det tyvärr inte nu, ska försöka klura på det
problemet ett tag, men nu ska jag gå och kyla ner
ögat lite mer, alvedonen börjar visst försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback