igår (för att blogg.se är sämst)


Idag var jag till doktorn, gick väl rätt så okej förutom att

jag tycker att dom kan vara rätt hårdhänta där. Klämmer böjer, trycker osv... Men det är väl sånt man får ta. Hade i alla fall ingen allvarlig sjukdom som jag alltid oroar mig för när det är något. Det var som sagt en elak vagel precis så som vi trodde hela tiden. Fick med mig lite salva hem som jag ska ta i en vecka och allting kändes redan lite bättre då jag kom ut från doktorn. Jag vet inte vad det är men det gör det alltid för mig, och när jag väl är därinne likaså. Det är som när jag var liten och hade mina extrema migränanfall och bara låg och kräktes, eller när jag fick för mig att hjula ner från ett bord och bryta armen osv osv.. Det kändes/känns alltid mycket bättre när jag väl är på sjukhuset. Kanske är nån slags trygghetskänsla det där, vad vet jag.

Förutom sjukhusvistelsen så har jag pluggat idag, riktigt rejält mycket eftersom det egentligen skulle vara No prov imorgon. Jag har pluggat så mycket så jag inte ens hade tid till att ta en kort promenad med Johanna. Och sen får man höra nu på kvällen att provet är flyttat till nästa vecka. Känns verkligen pissigt eftersom att jag knappt träffar henne nuförtiden. Men det var ändå lite tur för mig att provet var flyttat eftersom att jag är så puckad så jag fattar ändå ingenting efter en hel dags pluggande, jag har verkligen sämst minne.

 

Idag har jag funderat mycket, och jag har kommit på att jag verkligen inte har någon motivation till att göra någonting just nu, absolut ingenting alls.

Jag har blivit så lat, och minsta lilla ansträngning eller jobb tär på mina krafter. Det kanske är därför jag skjuter upp allting också, saker jag egentligen inte vill göra så med men jag gör det ändå.

Jag måste intala mig att det bara är att göra det helt enkelt.. men det går inte!!

Det enda jag är motiverad till att göra nu är att packa min stora väska och flyga bort till solen, få lite perspektiv över saker och bara ta det lugnt. Tur att det bara är sisådär 24 dagar kvar nu.

 

Mina blogginlägg har verkligen blivit patetisk deprimerande nuförtiden, måste blir en ändring på det.

Nu ska jag kolla på scrubs och sen sova. Ajöcken.


Justia, bilderna? Höll på att lägga in dom nyss, men typ miljoner
Internetfönster ploppade upp som det brukar göra härinne på
blogg.se, så jag skippade det. Fårse om det funkar bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback