Kom sommar kom sommar

Tänk att champis alltid lyckas hitta en söt boll när vi är ute och går, och varje
gång så blir nog ett litet barn ledsen över att den är borta. Han är allt bra elak!
Efter ett tag är bollen inte lika söt mer, det smäller till plötsligt också pyser det,
sen ser man honom ligga och rulla sig på den platta gummibiten som är kvar...

image183image185
image184


Just nu är det så mycket jag känner att jag behöver inhandla innan spanien,
jag har inte mycket pengar nu och ett barnbidrag till räcker nog inte, det blir
till att prioritera lite...Kanske flytta några saker till att handla där istället,
jag menar det finns det härligaste köpcentrumet där, iallafall om man ska
handla sommarsaker. Så ja, får nog bli så.
Fast herregud vad jag vill ha nya snygga dyra jeans för första gången på
hur länge som helst, men nja, jag vet några som skriker rakt ut då.
Nej nu lär jag ge mig.
Skor och en drömbikini ska prioriteras först och främst!

Nej nu får det bli fredag,
jag saknar min Jonathan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback