Ryggäckel

Som ni kanske läste igårkväll hade jag hemskt ont i ryggen efter ansträngande
hoppning under hela dagen. Ryggen och nacken är verkligen inte van med en
sådan ansträngning eftersom att jag aldrig hoppat så mycket förut.
Inatt drömde jag massa hemska drömmar om en båt som sjönk,
jag som bröt ryggen, en massa ambulanser och en helvetes smärta.
Det var såklart inte bara i drömmen det gjorde ont utan det var mer som att jag
drömde det bara för att jag hade så hemskt ont i verkligheten.
Sedan vaknade jag på morgonen, stel som en pinne och kunde nästintill
inte röra mig. När jag sedan skulle lyfta mjölkpaketet vid frukostbordet så
gick det inte. Fick lägga mig raklång och titta i taket i typ 4 timmar tills att jag
fick mod att möta min smärta.. Nu när jag gått runt mer i lägenheten på
eftermiddagen har det äntligen börjat släppa lite, jag har tillochmed klarat av
att plugga, och nu kan jag också även sitta här!
Framsteg, framsteg mina vänner. Fast jag vet inte om jag får hoppa något
mer på några dagar precis... Kanske är lika bra att inte göra det..
Fast folk säger ju att man ska träna bort sin träningsvärk...
kanske jag kan hopppa lite lätt?


Bilder från helgen och måndagen!
image172
Det ser ut som armen går av?

image175
Sommarpassionen.

image173
haha, (Jag lovar, det är inte ett leende)

image176
Traditionellt, underbart och det bästa tillsammans med jordgubbar.

image174
Jonathan, min älskade.

image177
Som sagt, mums filibabba!

image178


image179
Denise, inte lika feg som jag...

image180
men ungefär lika härligt härjig!!

image181
Min lilla granne!

image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback