Ryggont och Profilvecka


 

Helgen var riktigt trevlig. Fredagen Innehöll både Denise, Johanna
och en hund vid namn Harriet. Långa prommenader och massa trötthet.
Johanna somnade i min säng med kläderna på då vi bara skulle ta en
kort tupplur på en kvart, det blev typ en timme och sen kunde man ju
inte låta stackarn gå ut i kylan och cykla hem...
Blev även väldigt skrämd mitt i natten då min mamma ringde och sa:
"DET BRINNER, DET BRINNER"... Jag trodde såklart det brann nere
i mamma och pappas lägenhet så jag blev helt hysterisk, men sen så
förstod ju mamma såklart min oro och lugnade mig genom att berätta
att det var högbobaren som brann, eftersom dom var påväg hem från min
farbrors födelsedagskalas då och gick förbi där..
På lördagen så umgicks jag med kära Jonathan, vi hoppade jättemycket
och grillade med mina föräldrar.. Resten av kvällen blev tillägnat till
musiklyssnande och massa mys.
Dagen efter väckte han mig i så tidigt som klockan nio, eftersom han hade
fått för sig att han skulle på konfirmation klockan elva. Några telefonsamtal
därefter så kunde jag inte låta bli att skämmas och skratta åt han.
Han hade tydligen läst fel och uppfattat det som om att det stod det 5/13..
Vilket han trodde var just då.. Efter ett tags mobbande så gav han tillslut upp,
och han kunde inte fatta varför han trott att året består av tretton månader.
Efter det där var det minst sagt svårt att försöka somna om igen, så vi åt frukost
och därefter hoppade lite mer. Sedan åkte han hem och jag gjorde ett tappert
försök till att plugga, vilket inte gick bra eftersom jag är så enormt trött på allt
som har med skolan att göra, så jag följde med Jonathan och hans pappa på
fotboll, det var riktigt roligt.
Idag har jag umgåtts med Denise, vi har hoppat (tro det eller ej)
i stort sett hela dagen, förutom pausen då vi var och åt kladdkaka på fredos.
Och sen idag har jag även ätit pizza från american, storfirande då föräldrarna
firar 21 år som gifta.
Nu ska jag ta mig och min exremt onda rygg in i duschen innan det är godnatta.
Kommer kanske upp bilder från helgen och idag imorgon om jag tar mig tid till det.
Och justia, profilveckan, den verkar inte bli så pjåkig endå!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback