tisdag


Imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan.
Ska bli riktigt skönt med långhelg även fast vi nästan haft det nyss.
Imorgon ska jag och Sanna ta en sväng in till gävle, jag har sett
en jättesöt klänning som jag bara mååste ha.
Jag vet att jag bara skulle satsa på nödvändigheter,
men när jag blir så frestad så kan jag tyvärr inte motstå.
Solglasögonen som jag sett och bikinitrosorna kanske jag
blir tvungen att skjuta upp tills nästa vecka, eftersom barnbidraget
klirrar till då, uh så skönt. Hoppas dom finns i gävle bara,
annars har jag en halv bikini?
Jag är så smart och bara köper en del när jag väl köper,
jag blir så idiot på mig själv.
Och ännu en viktig sak som inträffar snart är Sannas
födelsedag, hade planerat att handla något i morgon
när jag väl är i gävle men eftersom att vi inte varit där
på länge tillsammans så blir det nog ingen tid till det.
Måste försöka hinna i början på nästa vecka i allt plugg
på ett eller annat vis...
Efter vi varit till gävle iallafall så kommer Jonathan hit,
och sen på torsdag förmiddag när han drar iväg på träning
ska jag och Sanna pallra oss ner till biblioteket för att få lite
ro och kunna plugga ordentligt.
Och sen någon gång på eftermiddagen så följer jag med
Jonathan och hans pappa till Åmot, när vi kommer hem vet jag
inte ännu. Ska bli roligt eftersom jag aldrig varit där tidigare.

Nu ska jag nog kila upp och börja läsa min nya klassiker,
jag har äntligen bytt bok. Från den dryga "pesten" till
"Mor gifter sig" som verkar vara såå mycket bättre även
fast kanske inte framsidan tilltalar mig så mycket:
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback