Varje gång som du ler


Nepp, vageln eller vafan det är blev inte bättre under natten.
Snarare värre!
Och ja, jag stannade hemma i hopp om att det skulle bättra
sig lite under dagen och att jag inte skulle behöva skämmas
ihjäl när jag cyklade till skolan på eftermiddagen för att
göra musikprovet. Jag kan säga att jag skämdes, men jag
hade inte lika hemskt ont som när jag vaknade och kände
mig blind, för såklart var jag ju så smart att ta en alvedon
så att det skulle lugna sig lite. Svullnaden gick ju precis
inte ner, men smärtan däremot.
Provet gick ganska bra tror jag, även fast jag kanske är
lite sinnesförvirrad när det gäller sånt där och upprepar
onekligen allting flera gånger, men så är det alltid när det
gäller mig, för att vara säker på att jag ska få rätt för det.
Stackars lärare som lär läsa samma saker om och om
och om igen. När jag kom hem igen hade alvedonen
gått ur och jag hade precis samma hemska smärta igen,
tog en ny alvedon och lagade sedan lunch, det blev
falafel, ris, sallad och hemgjord chilisås. Riktigt gott lär
jag säga. Sen vilade jag ett tag och nu har jag skrivit klart
min bilduppgift. Som tur är så är det stora No provet upp-
skjutet till på onsdag så jag har imorgon på mig att
plugga eftersom att jag inte klarade det såbra idag.
Det är så enormt perfekt att något skit inträffar just i den
sista veckan då vi har mest prov under hela året!
En bra sak är iallafall att jag har löst problemet med min
dator, det var alla kort som tog plats, precis som jag
fasade... Så nu är dom flyttade.
Håller på och testar att lägga in bilderna från Åmot
nu och se om det funkar, hittills har det gått bra så det
kommer troligtvis upp bilder senare ikväll.
Nu ska jag se men-men-men-men-men osv.
(2½ men för er som inte förstår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback