wa-wa-we-wa


just nu önskar jag att jag kunde vara jätte oseriös och lite av
en pajas, ungefär som varje dag förr i tiden, då folk nästan aldrig tog
mig på allvar, och jag mest var avslappnad och rent ut sagt dryg..
Kanske jag skulle börja använda uttryck som "bajsa på min fis"
och se ut som på kortet nedan lite oftare*

image171


*ärligt, det kanske inte märks så ofta av dom som inte är mig jätte
nära inpå varje dag. Men jag har faktiskt blivit knasigt seriös i
vissa lägen, och inte nog med det, jag blir så himla lätt sentimental.
Och ett lätt skämt, det förstorar jag gärna upp till något ont!




NU ska alla börja släppa lös, sommarlovet är nära,
förändringen kommer.
jag ska inte bli en sån där som klagar på vädret,
jag ska dyrka det!!


idag har jag haft migrän, jupie!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Elin, du är OSERIÖS, trust me; )

2007-05-03 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback