Feeding a monster, just feeding a monster...


Idag har jag och min kropp livnärt oss på kaffe, det kan behövas
eftersom att jag aldrig verkar vara sådär superpigg nu för tiden.
Jag antar att det är vädret och att jag sover ganska lite ibland.
Trots allt kaffe så orkar jag ändå inte sätta mig ner och göra lite
skoljobb, tur att det inte hunnit bli något speciellt ännu nu när det
bara är måndag. Fast jag har märkt att jag blir rastlös om jag inte
gör något speciellt... detta resulterade i att jag bakade en paj,
en citronpaj med marängtäcke. Jag har aldrig gjort detta förut
och hoppas verkligen på att den blir bra, den måste bara svalna.

Nu lyssnar jag på Jose Gonzalez och funderar på om jag ska ta
mig ännu en kopp av det goda och kanske krypa ner under en filt i soffan
och kolla på lite Scrubs. Äsch jag vet inte.
Kanske måste hålla mig pigg till träningen.

Idag hann jag springa på Sanna en snabbis i skolan...
vi ses allt för sällan. Det är så konstigt att inte träffa henne varje dag.


Juli 2005









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback