Fredag


Sista dagen på lovet idag, känns hemskt vemodigt att
det bara är helgen kvar nu.. Men man får trösta sig med att
det varit ett enormt bra höstlov och att det bara är sju veckor
kvar till jullovet..
Under lovet så har det hänt både bra och dåliga saker,
en dålig sak var att jag i onsdags råkade bita av en av mina
tänder (tack och lov inte någon av framtänderna) men ändå,
det gjorde jätteont och resulterade i att jag var tvungen att gå
upp jättetidigt på torsdagsmorgonen för ett besök hos tandläkaren.
Jag ville ju gärna inte  missa moneybrothers konsert på
spegeln på kvällen. Tandläkarbesöket var väl okej, inte det värsta
jag varit med om med tanke på att jag varit med om ganska mycket.
Men efter ungefär 45 minuter och en jäkla massa bedövning så halva
ansiktet nästan var orörligt så var jag fixad och klar.
Moneybrother på kvällen var så enormt jäkla bra, tillochmed bättre än
förra året. Hela spegeln var full av sjungade och dansande människor
eftersom att det var utsålt, helt perfekt kväll.

Nu sitter jag här och gottar mig med cappucino-plopp, en kopp kaffe
och granatäpple, hoppas på att Jonathan kommer hit snart...
under tiden jag väntar kan jag sitta och beundra min moneybrother
tröja och poster, och även detta som kom hem på posten idag:




inlägget med bilder från stockholmsresan kommer senare, eftersom
att bloggen krånglar med bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback