MÅNDAG


I vanliga fall brukar måndagar vara piss.. men inte idag.
Började inte skolan förens 10,
då hade vi simining och livräddning på badhuset.
Sen så bastade vi, tog det lugn.
Därefter blev det cykling till skolan och mat,
sen fick vi reda på att matten var inställd, och det betydde alltså
att det var 2&½ timme kvar tills min nästa lektion, dvs franska.
Så då frågade vi franskaläraren om vi inte kunde få hemläxa,
och det fick vi... så man kan säga att min skoldag började 10.00
och slutade 11.30!
När jag kom hem så såg jag nyaste avsnittet av grey's, nu dricker
jag varm oboy, laddar skivor och ska sätta mig ner med historiaarbetet.
Jippie!
not.
Träning halv nio... sen kommer Jonathan!

image350
image351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback