Dancing with myself


Denna vecka har vi resurs-vecka, det innebär att jag gick till
skolan klockan nio idag, kollade på en film om Edith Piaf
och cyklade sedan hemåt klockan tolv i regnet.
Och vad har jag gjort sen dess?
Absolut ingenting, som det alltid blir när jag väl har ledig
tid från läxor och måsten, då när jag äntligen kan ta mig tid
till att städa och fixa ordning i mitt halvklara rum.
Idag hade jag planerat att jag skulle fixa till i min nya
rätt så stora gaderob så att man faktiskt ska kunna gå in i den
samtidigt som man väljer sina kläder som planerat,
men istället så har jag kollat på nickelodeon (haha),
och nu sitter jag och skriver något meningslöst i min
meningslösa blogg som ingen ändå läser utom jag.
Så nu går det inte att gå in i gaderoben som planerat,
nu får man kliva på alla galgar och kläder som jag
inte orkat hänga upp. Varsegod att stiga in!
Jag sitter även och lyssnar på deppig musik, vilket är hemskt
konstigt eftersom jag är allt annat än deppig, jag är faktiskt
riktigt glad. Men det kanske är smartast att lyssna på
deppig musik när man är glad, för om man gör det när
man inte är det, kanske situationen bara blir ännu värre.
             Denna helg har varit helt super, och till råga på det vann
vi matchen igår efter många om och men, 5-4 tror jag det
blev, och jag blev utvisad... för första gången i mitt liv.
Jag tror inte ens jag blivit det under dom många åren då
jag spelade fotboll.
Och då kan man ju undra vad jag blev utvisad för....
-hårt spel.
Det chockade tillochmed mig själv.
Tjejen som flög in i väggen var faktiskt tio gånger mindre än mig.
Och på träningen förra veckan så fixade jag så att en i laget
fick en spricka i läppen. Detta är inte riktigt klokt.


Idag fyller Denise år, GRATTIS!!!!

image320



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback