Will there be music?

DIN FÖRSTA:

operation: knäet, tre gånger
första piercingen: om öronen räknas så ja, jag var väl runt 10 år
första bästa vän: Emelie Ågren
första priset: var väl nån sån där målartävling på dagis
första husdjur: Marsvinet brunfläck
första semstern: Åland varje sommar från att jag var 1, till 11..
första kärleken: Johan i sexårs tror jag, (om man ska kalla det kärlek)

FAVORITER:

filmer: Amelie från Montmartre och Simpsons The Movie
favoritplagg: Just nu är det nog faktiskt min adidaströja och byxor som jag fick av jonathan när jag fyllde!

JUST NU:

äter: inget, men ska snart äta kvällsmat..
dricker: ingenting
ska du: mysa med Jonathan, kolla på idol och äta naturgodis
Lyssnar på: ljudet från stekpannan när pappa steker lövbiff
väntar på: ett sms från sannisen
tittar på: det jag skriver


VAD FÖREDRAR DU? (motsatta könet)

ögon eller läppar: svårt att välja, men om jag måste så ögonen
kramar eller kyssar: beror på läge
kortare eller längre: spelar ingen roll
snygg mage eller snygga armar: magen
busig eller lydig: lika busig som mig

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: nepp
druckit bubblor: när jag var liten säkert..
brutit ett ben: två ben i armen
blivit undersökt med röntgen: tusen gånger, och i en sån där stor läskig maskin (magnetrönken)
krossat ngns hjärta: vet inte, kanske.
nobbat någon(som haft känslor för dig): japp

TROR DU PÅ:

Gud: Nej!
mirakel: man vet aldrig
magi: Nepp...
himlen: Inte gud, och inte himlen.
Tomten: hahah, knappast.
änglar: njaäe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback