Madness will finally defeat me


Idag var det 18 grader ute.
Kändes ju helt meningslöst att sätta sig ner inne och
skriva klart en massa arbeten, men även fast jag var
extremt lat idag så blev jag iallafall klar med ett arbete.
Men sen är det ju den där boken också, som jag aldrig
tar mig tid till att läsa ut, på kvällen är jag för trött.
Om det är sol på fredag när jag slutar ska jag sätta mig
ute och läsa, vi slutar ju trots allt så tidigt!

Just nu kollar jag på världens meningslösaste program,
"Frusna män söker kärlek".
Ganska patetiskt att man måste söka till teve för att hitta
kärlek. Och det brukar ju oftast inte hålla efteråt heller.

Nu ska jag göra något vettigare, typ duscha.
Sen så blir det ett till meningslöst program som jag tyvärr
finner ganska meningslöst men dock ändå tycker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback