Where's the kid with the chemicals?


Jag känner mig på så bra humör idag.
Även fast jag har prov i samhällskunskap.
Och även fast jag har träningsvärk.
Fast det sistnämnda har jag ganska ofta nu för tiden.
Jag är inte van med armhävningar och sånt där annat,
jag tror nog att jag aldrig ens använt mina armmuskler
till något annat än att skriva, hålla i kameran och pilla
på tagnentbordet. Armhävningar är lite annat.
Faktiskt.
Även fast mina kanske inte är så proffsiga, och heller
inte så intensiva då jag säckar ihop nästan direkt.
Också har jag funnit muskler jag aldrig trodde att jag
hade. Det är konstigt egentligen.

Dagen idag ska ägnas åt pluggande, kanske lika bra
så jag blir klar med allt i tid för en gångs skull.
Har varit slarvig nu senaste veckorna, och jag får helt
enkelt skylla mig själv när jag är lat.


image406



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback