You hold my head when I throw up, I hold your hand when you weep


Sista dagen som jag orkar vara inne nu.
Jag tycker verkligen inte om mitt rum nu, speciellt inte sängen
som nu har blivit den oskönaste i världen. Och jag tror även att
mina dagar av sjukdom har framkallat liggsår på mig,eller jag
inbillar mig det iallafall. Hela rummet känns som en enda stor
bacill och jag vill inte längre vara kvar. Tur jag ska bort hela
helgen så får jag hoppas på att jag börjar uppskatta om mitt rum
igen när jag kommer hem... för det vore väl synd om jag slutade
tycka om det nu när det äntligen har börjat bli presentabelt.
Jag lär dock vara kvar i mitt rum ett tag till innan jag kan lyckas
fly, jag ska nämnligen plugga engelska då vi så lämpligt har prov
imorgon när jag ska tillbaks till skolan igen.

Kommentarer
Postat av: rebecka

ha kul i helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback