fix my feet when they’re stumbling.

Dagens schema innehöll en träningsmatch mot 93orna i klubben.
Det behövs verkligen en vinst nu innan vi bär iväg på cup den 27de,
och som tur var så vann vi!
Imorgon startar dagen med träning klockan 11. Sen ska jag baka
och göra den oerhört sena och stressade julklappshandlingen.
Nu ikväll blir det dock lugnare, vilket är bra med tanke
på att jag vet hur stressat allt kommer vara imorgon. 
Jag ska försöka komma på några julklappsrim,  och sedan blir det
sällskapsresan och massa mys med pojkvännen.


Kommentarer
Postat av: jessica Ytterbom

För det första vill jag be om förlåstelse för att jag inte kom i går. Men det var för att jag inte vill stressa nom du kommer att behöva göra i dag:(. Hoppas du förstår de. Sen för det andra vill jag gratulera till vinsten:)

Och för det tredje så ses vi påp träningen i dag 23/12 klockan 11:00;)

KRAMMMM<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback