Nördigheter

Efter att några fick en smärre chock över att jag typ aldrig i mitt liv sett en Harry Potter film
eller knappt nuddat en av böckerna så bestämde jag mig för att ge mig in i nördigheterna.
Så nu har jag äntligen sett alla filmer som går att se och konstigt nog var det bättre än jag
väntat mig. Till min förvåning så längtar jag till premiären för den sjätte filmen.
Böckerna väntar jag nog med, men om jag skulle få tid över till att läsa dom så behöver
jag ju iallafall inte köpa dom. Pojkvännen är ju tydligen i hemlighet en Harry Potter nörd
och har alla böcker. Men hur han nu lyckats läsa ut dessa utan min vetskap under de
senaste åren förblir ett mysterium.
Hoppas iallafall att Harry Potter nörden Erika nu blir stolt över mig.


Kommentarer
Postat av: Erikaaaaaaaaaaaaa

jag är stolt över dig!!!! :D

2008-12-16 @ 17:33:42
Postat av: maria

Postat av: maria

HAHA jag har inte heller sett en enda harrypotter film. Jag tänker fan inte ge det en chans heller!!! höhöhöh

2008-12-16 @ 18:53:54
URL: http://mariamariia.blogg.se/
Postat av: lovisa

haha men kusin..har du aldrig sett harry potter förräns nu?..jisses :D

2008-12-17 @ 21:51:49
URL: http://littlemisslovisa.blogg.se/
Postat av: Errrika

JAG ÄR PÅ!! åååhh det är så man längtar

2008-12-17 @ 22:19:15
Postat av: Elin

Lovisa - Nee jag har ju inte det. höhö. Men föressten, kan man få komma in på din blogg eller?

2008-12-18 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback