Du är det bästa som hänt en idiot som jag.


DAGENS LÅT: Sambassadeur - Falling in love
DAGENS KLÄDSEL: Svarta långkalsonger, rock t-shirt och pappas adidaströja.
DAGENS DUSCH: Imorse.
DAGENS FRISYR:Knut och snelugg
DAGENS SMINK: Inget alls
DAGENS HÄNDELSE: Pluggande och mysande
DAGENS PLANER: Se ovan...
DAGENS VILL HA: Massa pengar och en ny ipod
DAGENS SAKNAD: Igårkväll
DAGENS DROG: Musik och bubbelvatten
DAGENS TRÅKIGASTE: Geografin
DAGENS DUMMASTE: Jag!
DAGENS FINASTE: Mina framkallade bilder sedan NS-rocken.
DAGENS KÖP: Inga alls, men blir nog nya ELLE sen.
DAGENS GODIS: Kladdkaka
DAGENS HUMÖR: Trött och lycklig
DAGENS SJUKA: Magen
DAGENS KÄRLEK: Jonathan
DAGENS ASGARV: hrm..
DAGENS LYCKA: Det våriga vädret
DAGENS KLANTSKALLE: Måste nog vara jag igen..
DAGENS AVSLUTANDE: Jag kan aldrig mäta mig med ett hjärta så gott som ditt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback