Hands down, Im too proud for love


Nu är det söndag igen.
Vilken innebär att det är måndag imorgon.
Fast veckan blir ju ganska lugn ändå, eftersom
att vi har programvecka eller vad det kallas.
Fast jag har prov imorgon, och på tisdag.
Men det finns positiva saker med allt, några av
dessa saker är att jag har Jonathan och har vi
"jobba hemma dag" på fredag.

Den här helgen har varit riktigt bra.
I fredags sydde jag en kjol, och efter mycket krångel
med maskinen så blev den faktiskt ganska bra.
Efter detta så umgicks jag med Jonathan.
Lördagen bestod av match, kalas och en underbar
kväll.

Nu när Jonathan åkt iväg för träning och klubbmöte
så ska jag ägna dagen åt att fixa med lite skolarbete,
kanske sy lite mer och såklart dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback