Lördag


Vi var för mätta för att baka muffins igår.
Vi åt på Napoleon, jag åt pasta med oxfilé och
gorgonzola sås. Sen till efterrrätt Bananasplit!
Mums.
Men vi kan inte motstå muffins ändå, så jag bakar
nu istället. Chokladmuffins med marsmallows och
dumle. Men Jonathan får smaka sen för nu är
han och äter med sin släkt, sen så har han match.
Jag ska till Janina ikväll på födelsedagsfest.
Enda problemet är kläder.
Jag ska nog kanske ha en kjol jag sytt själv, med
dragkedja...men jag vet inte vad jag ska ha upptill.
Och jag har inte råd att hämta ut bustiern från ellos
ännu, den hade varit perfekt till.
äh.
Lutar åt mig secondhandskjorta.

fast...

äh.

Roligt kommer vi ha iallafall.
Och Jonathan kommer vara hemma hos mig när
jag kommer hem.
Så det är lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback