Måndag och klagan


Jag kan inte fatta att det är måndag igen..
Dags för klagostund.
Helgerna går allt för fort, mjölk och godis ger mig
ont i magen, slasket blöter ner mina fötter och
jag tycker inte om våran håltimme på 3 timmar.
Jag hatar nog faktiskt måndagar.
Eller.
Nej, kanske inte.
Solen lyser ju iallafall, också var det roligt att gymma.
Och det är ju träning ikväll, vilket alltid är bra
Men jag klagar ändå, bara för att jag inte har så mycket
annat för mig på min oerhört långa håltimme.
Bara för att jag aldrig riktigt kommer bli nöjd med
någonting.

Efter min lektion mellan 2 och 3 så ska jag betala in lite
pengar till posten och skicka iväg en faktura.
Dagarna kommer då bli bättre då jag kommer kunna lyssna
på min ipod igen eftersom jag har ett par sprillans nya hörlurar.
Men för att låta lite negativ då detta är min klagodag så
kan ju jag säga att jag är besviken på priset på frakten.
Sen kanske jag ska hämta ut några framkallade rullar från
spanien. Ska bli intressant och se vad min kamera har kunnat
framställa.
Då kanske jag blir på bättre humör.
Eller så blir jag bara mer negativ då jag säkerligen kommer
att börja längta till sommaren.
äh.

Nu ska här taggas för vecka 7, som kommer bli minst sagt
jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback