Sugar from the day you are born


Gårdagskvällen var mycket trevlig.
Dock förlorade vi matchen, men detta försvann
ganska snabbt ur mitt huvud när jag väl kom
in i brors mysiga radhus. Där bjöds det på mycket
god tacos och trevliga spel.
Manligheten sattes på prov för gossarna och mig,
men detta blev oavgjort, och den som blev minst man
var tyvärr jag som somnade av trötthet i soffan.
Imorse blev jag väckt av musik och glada skratt eftersom
att Kalle och Jonathan spelade guitar-hero nere i
vardagsrummet. Dagen fortsatte sedan i ganska lugnt
tempo, mera spel, tv tittande och grejandes med min
dator. Men vi blev ändå inte klar med den eftersom det
är så mycket som ska sparas och tas bort. Men snart så!
Efter en härlig förmiddag hemma hos bror så kom min far
och hämtade oss, videomix fick stå för sockersuget och
där inhandlades en megastor godispåse, denna och
många glas coca-cola avnjöts samtidigt som Anna Skipper
torterade en överviktig kusk på teven. Det kändes väldigt
passande.
Nu ser resten av familjen på melodifestivalen, lite overkill
för mig och det enda som känns lockande är Christian Luuk
som ibland kommer med helt genialiska skämt.

Imorgon så ska pluggandet ta sin form och hela dagen ska
gå åt till just det. Skönt att man är utvilad iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback