time does not exist


Idag har jag haft migrän, igen och igen.
Imorgon är det äntligen fredag och första
lektinen är inställd, så vi börjar 10, och slutar 12.
Fredagar är alltid bra.
Match är det också, sen efter det så blir det mys
hemma hos min bror, med oräknerligt många
spel i alla dess former. Sen så får jag ju se
en riktig rivalmatch som bror och Jonathan gått
och taggat på sen sist vi hade en spelkväll.
Väldigt viktigt med revansch vet ni väl, viktigt att
visa sin manlighet genom tv-spel.
Men sen i slutet är det ändå jag som är manligast,
och dom som vill ha revansch... om och om igen.

Nu ska jag återgå till att lyssna på musik och äta
mitt äpple. Imorgon så får jag förhoppningsvis in
all min musik från gamla datorn till denna.
Jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback